Reklamace a vrácení zboží

return-box-(1).png

Jak vrátit nebo reklamovat zboží?

 
  

Na pobočce

  • Své zakoupené zboží můžete vrátit nebo reklamovat na kterékoliv z našich poboček po celé České republice.
  • Naši zkušení kolegové s Vámi vyřidí vše potřebné a domluví se s Vámi na řešení.

Přes zákaznické centrum

  • Nemůžete se dostavit na jednu z našich prodejen? Nevadí!
  • Zavolejte nám na číslo +420 469 364 111.
  • Nebo nám napište na email reklamace@arkov.cz a do zprávy uveďte číslo objednávky a které zboží si přejete vrátit nebo reklamovat.
  • Kolegové ze zákaznického centra Vám poradí, jak k nám zboží dopravit a domluví se s Vámi na řešení problému.
SpinnerČekejte
Tato webová stránka používá cookies
Abychom Vám dopřáli co nejlepší používání našeho webu, ukládáme do Vašeho prohlížeče malé soubory - cookies. Ty slouží k tomu, aby se Vám s webem dobře pracovalo, abychom mohli vyhodnocovat jeho návštěvnost a případně Vám usnadnili návrat k nám pomocí přesně cílené reklamy. Podle zákona některé typy cookies můžeme ukládat jen s Vaším souhlasem.